“A BME KomMédián nem csak egy adott szemléletmódot sajátíthattam el, hanem konkrét szakmai területekről kaphattam naprakész, átfogó tudást, amit a gyakorlatban is fel tudtam használni. Számomra az egyik legfontosabb ilyen tudás a kampánytervezés volt. Ennek köszönhetem, hogy a gyakornoki időm elteltével felvettek a munkahelyemre, és hogy egy-egy projekt kapcsán olyan dolgokat csinálhattam, amire máshol nem lett volna lehetőségem.”
Szász Tamás még a BME KomMédia alatt kezdett gyakornokként a Szerencsejáték Zrt-nél. Ma már a Marketing és Kommunikációs Igazgatóságon dolgozik marketing menedzseri pozícióban. Az eltelt időben koordinálta már az EuroJackpot országos bevezetőkampányát, és a marketingkommunikáció szinte összes területén kipróbálhatta magát, a márkázástól és a kutatásoktól kezdve a reklámfilmeken és rádiószpotokon át az akciókig és Facebookos játékokig.